Nieuwe lessen

HIIT-TRAINING

High Intensity Interval Training.

Een heerlijke training voor al je spieren. Tijdens de training doe je continu verschillende spier- en conditieoefeningen op opzwepende muziek voor een korte tijdsduur. Hierdoor bouw je snel je conditie op en versterk je in een mum van tijd al je spieren.

PUMP & FIT

Werken aan je conditie en spieren. Dit met behulp van gewichten, halters en stimulerende muziek. Onze instructrice Yorine is fitnesskampioen 2018. Zij zorgt ervoor dat jij na afloop enigszins afgemat maar voldaan onze zaal uit gaat.

SPINNING

Een geweldige calorieënkiller. Een fietssessie van circa 50 minuten. Onze instructrice neemt je tijdens de sessie mee naar grootte hoogtes. Je verbruikt dan wel circa 600-1000 calorieën per sessie.

Vinyasa yoga

Vinyasa yoga is een dynamische vorm van yoga en is momenteel de meest voorkomende yogastijl. Vinyasa staat ook wel bekend als Flow yoga: je kunt het het beste voor je zien als coördinatie van een flow van bepaalde houdingen op de beweging van de ademhaling. Je flowt als het ware van de ene naar de andere houding.

Ashtanga Yoga

Een vorm van Yoga die afwijkt van de “traditionele Yoga”. Het verschil zit hem onder andere in het verloop van je Yogasessie. Ashtanga Yoga maakt gebruik van vaststaande series van opeenvolgende oefeningen. Het einde van elke oefening vormt het begin voor de volgende oefening, het loopt dynamischer in elkaar over. Ashtanga Yoga is eigenlijk meer een levensstijl dan een opzichzelfstaande training en kan daarom meer geschikter zijn voor de iets meer ervaren yoga-beoefenaar.



© 2020 | Ramdas SportCenter Huisregels | Algemene voorwaarden | AVG Privacy | Ramdas MediaDesign